e iarna-n mine si in tine ,suflet de gheata,suflet carunt in copil plapand. sangerez maci rosii de mai pe o patura alba de zapada,asternuta in sufragerie,langa masa mea de scris.am picat de mult din visele cand veneai acasa si ma imbratisai.doar zac in fata asteptarii,sperand macar sa-ti mai privesc pantofii alergand spre mine. vezi daca am murit.

sunteti niste prosti.normal ca am murit.am murit o data cu ea,in spitalul ala nenorocit,in camera aia plina de angoase si minciuni „e doar o zi proasta,vei fi bine”. daca dumnezeu ar exista si-ar avea sufletul meu s-ar sinucide. eu?eu..merg.eu fumez si beau si fac fotografii. eu imi apropii colturile gurii de ureche si imi las dintii sa se vada, in timp ce un zgomot ciudat se aude din gat ..sau poate plamani sau poate stomac,nu stiu.vine de undeva,poate din mila mea pt voi..prieteni.

ninge afara si tu nu vezi.ninge peste mormantul tau,mamico, iar viermii se napustesc in patul tau de lemn sa-ti tina de cald. sper sa ramana acolo macar pana la craciun.n-as vrea sa fi singura.eu n-am sa vin.nu vreau sa vad cei doi metri de pamant ingramaditi peste tine,nu vreau sa stiu daca lemnul a cedat si-acum in locul ochilor tai albastri se afla tarana sau viermi.

si ingerii vor merge la razboi cand dorul meu se va transforma in ura si voi arde raiul.dumnezeu va plange potop peste oameni, iar eu ii voi sfasia carnea si-o voi manca alaturi de Ire si de tine la gratar.

si totusi parca nu-i deajuns.El nu va putea niciodata plange cat am plans eu.ce nenorocit.

Fiica ta

p.s.mi-e dor de tine.te iubesc!

