mai tii minte cand ti-am spus ca ceea ce scriu eu pe blog nu e niciodata adevarat? ca iau fraze pe care le aud in cursul zilei si le transform intr-o drama inchipuita? ei bine, astazi voi scrie ceva real.de fapt, doua drame reale, pe care le simt si le traiesc si as vrea sa le exprim.

abia acum mi-am dar seama ca incertitudinea era a ta si a mea. imi pare rau sa aflu ca dupa cateva zile gandul inca iti fuge la mine si ca o face atat de agale si de trist, ca o plimbare prin ploaie. as fi vrut sa stii ca tot ce spun este de fapt o mare aberatie.credeam ca ti-ai dat seama ca de fapt sunt o copila nesigura,cu traume si frustrari care pluteste intr-o ceata de droguri si alcool. sunt sigura de ce vreau doar pt 5 minute,apoi totul se schimba. iubesc mai multi barbati in acelasi timp,in functie de cine o iubeste mai tare. pe termen mai lung, vreau pe cineva care sa ma cunoasca altfel decat ma stiu altii, sa ma accepte si chiar sa ma iubeasca asa. tu nu esti ala. credeam ca e altul.acum nu mai sunt atat de sigura. abia astept sa ma uiti, sa iti gasesti o alta femeie care sa te faca fericit si sa fiu geloasa pe ea.

chiar imi doresc sa va gasiti femei adevarate si cu care sa fiti fericiti. sa nu mai fie nevoie sa va adun visele de pe jos pentru ca sunt o prietena buna. sa nu ma mai imbrac prea subtire in mijlocul noptii si sa vorbesc jumatate de ora la telefon afara,in fata taxiului,gata sa sar in el, ca sa nu te simti singur.pentru ca prietena ta este asa de idioata cum am spus si ca nu te intelege. si nici sa vorbesc cu alt tine pana adormi si sa iti spun ca nu ai de ce sa te scuzi.sa nu ma prefac ca nu ma deranjeaza ca acum ne vedem doar pt ca ea nu  te mai vrea.desi eu te vreau incontinuare. stiam si chiar am spus ca asa o se intample. stiam ca una care merita nu ne-ar fi despartit niciodata.si totusi eu te primesc cu bratele deschise. dar pe ele le urasc.femei marunte si nesigure, tarfe ieftine care nu va vor decat pt ele, desi nu va pot intelege si iubi. copilite proaste, abia astept sa dispareti din peisaj.

