doua povesti ce se prabuesc intr-una ,intruna ca fulgii pe caciula mea neagra,tricotata.alambicata si galagioasa intr-o noapte atat de frumoasa,furtunoasa. se plimba organe pe strazi,agrenate in sentimente si acorduri muzicale ce musca unele din altele.ma simt agresata de flori ce vestejesc pe masa si in pungi,pe pereti de balcon si camera.am ales sa imi impusc pe fata cearcane si umbre mici si umede in jurul ochilor, ca sa pretind inca o data atitudini emotionale. se spune ca sentimentul este facultatea de a simti,de a cunoaste,de a aprecia,ar trebui sa exprime atitudinea fata de realitate. dar eu?ce cunosc?ce apreciez?care realitate? inconjurimi proiectate in spatele retinei,al lentilei, a geamului,a berii.in spatele urechii si a inimii care refuza si refuleaza.

imi imaginez zilele ce urmeaza ca o capita in iarba de la breaza unde as vrea sa imi revad prietenul, vara. iar mama sa ma astepte pe banca de sub vie, in fata casei,in stanga merilor,la dreapta nucului,in caldura,inapoi.inapoi la o viata pierduta,la amintiri. in piscul depresiei mele totul da navala,afara,in strada, iar eu ma pitesc in cuptor si astept sa ma coc.sa ma maturizez si sa realizez. sa constientizez,sa cunosc,sa apreciez o realitate.

ma invelesc in drame sa-mi tina sufletul rece,inghetat,criogenat,pana cand va fi momentul sa reinvie.mi-am imbalsamat si trupul si-am sa-l pastrez, asemenea unei virgine, departe de sarutari si penetrari,departe de imbratisari.sporadice momente de fericire ce imi vandalizeaza existenta,va reneg si va alung!

