sutn super entuziastmata. maine sunt in  suedia. din fericire nu fac escala un frankfurt cum credeam. normal ca inca nu mi-am facut bagajele si ca las totul pe ultimul moment.in ultimele zile m-am rasfatat si a fost super fain. m-am revazut cu ana, nu am facut decat 2 poze , am fost la lnp (ma rog..acum se cheama deka dance si e un fel de party cu muzica aiurea intr-un loc cat sufrageria mea si cu putina lume.e naspa) , ne-am certat si ne-am impacat. am stricat masina de spalat si i-am plans sora’mii la telefon..la telefonul cel nou. am mai invatat cateva cuvinte in olandeza si am stat o zi intreaga in fata laptopului. mi-am facut prieteni noi si simpatici. am primit ordin sa ma intorc cu 2 suedezi frumosi si bogati sau deloc. ma gandeam sa intorc cu vreo 3, in caz ca unu e defect. abia astept sa imi revad cea mai buna prietena si sa vizitez. sper sa nu inghet prea tare si sa ma distrez.

imi pare bine ca plec si scap putin de telenovele ieftine aici, de copilite proaste, de maini taiate, de soare, de zapada gri in olanda, de blogurile voastre cu posturi erotice sau lacrimogene, pe care insa nu ma pot abtine sa nu le citesc.

