cred ca cel mai sincer ar fi sa incep postul asta cu „omg!!!!!!!! sunt in suedia!!”. am prins un moment de respiro intre plimbari la  -18 grade , cumparaturi si gatit ca sa-mi anunt prietenii cu care nu apuc sa vorbesc, dar care imi citesc blogul, ca traiesc! din fericire am ajuns aici ok, nu am facut escala in frankfurt, nu am dormit 3 zile in aeroport, nu m-am pierdut in drum spre eskilstuna, nu m-am prabusit peste olanda (sorry hun, stiu cat iti doreai..poate la intoarcere).

 in prima zi am fost la o bere, doua, trei, am injurat nebunii de suedezi ca nu au un bar in care sa se fumeze, m-am hotarat sa beau cafea si o ador. ieri ne-am plimbat putin si am degerat.ne-am jucat carti si ne-am uitat la filme. astazi am fost la cumparaturi si la o alta mica plimbare prin oras. diseara sau maine o sa mergem sa ne facem cadouri, o sa impodobim bradul si probabil o sa mai bem beri.

este „ingrozitor” de frumos aici. am impresia ca traiesc intr-o poveste. este o zapada alba si stralucitoare cum doar imaginatia mea putea sa scorneasca. e ger afara si cald in casa, e muzica buna si discutii interminabile, chicoteli si glume, bombonele colorate si tapet care ma face mica. nu mi-e dor decat de sor’mea, dar ..ador ador ador vacanta asta! [am pus si 2 poze.una ca sa vedeti cat de frig e..si alta cu cea mai buna prietena…langa raul cel foarte inghetat.]

