is the season to be jolly ..falllalalalalal..

atatea sentimente ingramadite in mine, parca s-ar piti toate de frig si nu ar vrea sa iasa afara, in peisajul acesta mirific presarat cu sclipici de zane. decor suedez si miros romanesc de sarmale gatite de mine si punky, pe masa o bere suedeza si langa o prietena romanca, ma simt ancorata in doua lumi diferite,dar apartin ambelor. suntem amandoi aici. te port in mine si nu mi-e inca dor. amintirile mele vor fi ale tale si abia astept sa le traiesti.

astazi am fost la partie si m-am simtit ca un copil. alaturi de prietena din copilarie, ne-am dat cu sacul si ne-am udat blugii,am inghetat si-am transpirat pana acasa, am ajuns obositi , imbujorati si cu pofta de mancare. ne-am uitat la filme si am mancat prajitura. imi pare atat de rau ca nu il am pe profu cu mine sa ma invete cum sa captez frumusetea de aici incat azi aproape ca am plans de oftica. dar ne-am batut putin cu zapada si mi-a trecut. ne-am plimbat prin padure si ne-a speriat punky ( ca tot am vazut azi noapte shrooms) . acum ne gatim si ne ducem sa fim adulti in  noapte. sper ca maine sa fim iar copii.imi place mai mult.

