-dar…

-nu! eu nu mai vreau. nu intelegi?

-ce?

-nu mi se mai izbeste inima de coaste inapoi de sira cand te vad. ai inceput sa te decolorezi ca-n poze.

-dar stii ca noi..

-.. noi am fost eu si acum eu nu mai sunt. au incoltit in mine alte flori carnivore ce imi rod interiorul ,alte otravuri imi curg prin vene

-alte iubiri te penetreaza pana in creier? stii ca ai sa le uiti. pe  toti ii uiti mereu,pe toti ii iubesti doar cateva zile

– iar tu nu esti diferit

-dar am fost.noi am fost altceva

-candva.prea departe,prea tarziu,prea mult.

-prea mult, da, pt mine.dar tot tu ai plecat

-pt ca stiam ca nu voi mai avea la ce sa ma intorc cand am sa vreau. si nu m-am inselat.eu nu ma insel niciodata. caci sunt perfecta

-esti o egoista trista cu prea multe traume

-si totusi..

-..da..si totusi..

-te rog intoarce-te la ce ai.intoarce-te la ce ai ales, la minti marunte care nu vad si se lasa amagite.intoarce-te la orgasme numarate si ..

-..si tu?

-eu ma intorc la omizile mele si le ingrijesc.ma intorc la oglinzi si fotografii.ma intorc la vise si la etajul 2. ma intorc la patul nostru pe care am sa-l spurc cu 100 de barbati

-iar esti rea si ma ranesti.de ce o faci?

[-ca sa nu te las pe tine sa o faci] – caci imi place. imi place sa te ascult plangand si sa crezi ca inca imi pasa. imi place cand te imbeti si te agati de umarul meu cautand alinare.

-dar credeam ca-mi esti prietena

[si sunt.pentru ca n-am sa-ti spun niciodata adevarul, pentru ca am sa fiu mereu acolo si am sa te las sa te amagesti. pentru ca doar eu te inteleg si doar eu pot intra in tine si privi si intelege. pentru ca sunt singura care stie cat de putred esti si cu toate astea te iubeste. pentru ca la un moment dat am sa-mi scuip tot acidul in tine si-ai sa mori.doar eu pot fi atat de puternica incat sa-ti curm suferinta. ]

