cand spinii mei si rozul plapand al petalelor rasar de sub o gheata veche totul in jur se crapa si se rasfira.norii se topesc si se revarsa peste noi sperand sa mai stinga din flacara noastra ce-a parjolit atatea inimi. vocile noastre impreunate asurzesc pamantul, iar pasii il cutremura.

cata nevoie sa ne unim ,cata durere de-ar fi sa ne despartim. iar eu te privesc din nou dormind si-mi vine sa-ti rup coastele de dor, sa ma inghiti toata ca sa ma ai pentru totdeauna.

fara promisiuni,doar declaratii ce se-necau in noi.am descatusat demonii si-acum zburda liberi catre un alt final. sperante moi se incheaga intre noi,intr-o dorinta nebuna de a muri imbratisati. am turnat beton armat peste durerile din trecut si ne tinem de mana.

ce fericire sadica,ce iubire chinuitoare,ce bine e! ce ne iubim..

