sunt absenta in acest prezent frumos cu aroma de lumanari,cafea,tigari si iz de orgasme. aproape ca ma scrug prin crapaturile parchetului,jos 2 etaje si inca 2 metri, adanc in pamant intr-o ultima speranta sfasietoare de a ma contopi cu tine si de a te revedea. luni si lumi ce ma zdrobesc sub greutatea lor emotionala incerc sa le inec in lacrimi. as vrea ca uneori sa ma inec si eu cu ele, intr-un adanc intunecos unde am sa te reintalnesc, frumoasa mea cu ochi albastri. sunt ca o biata femeie in evul mediu,strangulata in mijlocul pietei,obligata sa privesc tristetea din ochii  lui si sa-mi doresc ca ruptura gatului meu sa survina cat mai curand pentru nu a mai fi nevoita sa il privesc. dar nenorocita  mea coloana vertebrala e inca puternica, inca rezista si inca atarn. adie usor vantul ca un geamat lung. toate rod si putrezesc si sfasie si le simt mai viu ca oricand. dar la exterior am ramas rapitor de frumoasa si zambitoare si parca abia astept ca demonii sa-mi strapunga pielea si viermii sa-mi tasneasca pe gura ca sa vezi ce zace-n mine.

mi-e dor de tine,draga mea. as vrea sa te imbratisez si sa te sarut, caci te iubesc!

a mai trecut o luna.s-au intamplat atatea si-as vrea sa ti le povestesc,sa ma asculti si sa-mi raspunzi. sa-mi vorbesti.te rog ..vorbeste-mi!

