peretii galbeni ai camerei noastre se cojesc monoton sub umezeala.mirosul acru de tigara se imbina cald cu cel de lapte stricat. avem doar o masa maro , un covor prea incarcat si prafuit si un caloriferde fonta. in timp ce ne facem mica noastra rutina de perversiuni inchid ochii si incep sa visez. te leg de calorifer si-ncep sa te plesnesc cat pot de tare peste fata.inele mele ieftine iti fac obrajii si pleoapele sa sangereze si-abia atunci incep sa surad. ce vis frumos!

in mine nu mai e nimic mov,’afara poate de semnele dragostei tale de pe gatul meu, dar si alea au inceput sa ingalbeasca. imi miros ochii a mucegai inlacrimat,imi curge pamant din nas si prin vene.sunt doua povesti ce se ciocnesc hazardat in mine. ma las prada covorului si formele sale incep sa ma ingroape in el. sub greutatea aripilor de labada ma lepad de cerneala cu care mi-am scrijelit mortalitatea. tu-mi sorbi pielea cu paiul si-o asortezi cu viermi ramasi de ieri. din forta si salbaticia mea de alta data a mai ramas doar o balta infiripata sub parchetul vechi.

